Η Σχεδίαση παιχνδιών γίνεται από κατάλληλη εφαρμογή (Rollick Game Studio) η οποία ως πρωτότυπο είναι ελεύθερη προς χρήση.

Επισκεφθείτε το https://rollick.tuc.gr, εγγραφείτε, και αρχίστε να δημιουργείτε τα δικά σας παιχνίδια χρησιμοποιώντας το Rollick Game Studio.  Δοκιμάστε τα παιχνίδια στο κινητό σας με την εφαρμογή αναπαραγωγής παιχνιδιών (Rollick) και όταν είστε έτοιμοι, δημοσιεύστε τα στην πλατφόρμα για να τα απολαύσουν όλοι. Μερικά από τα χαρακτηριστικά που προσφέρει η πλατφόρμα παιχνιδιών Rollick στους σχεδιαστές παιχνιδιών είναι:

  • Διάφοροι τρόποι επικοινωνίας με τον παίκτη σας (μηνύματα πληροφοριών, ερωτήσεις, ερωτηματολόγια, συνομιλίες, ειδοποιήσεις κ.λπ.),
  • Γεωγραφικός κατακερματισμός του κόσμου παιχνιδιών σε σκηνές όπου η κάθε μία έχει το το δικό της σενάριο
  • Διάφοροι τρόποι να οργανώσετε την πλοκή του παιχνιδιού και την εξέλιξή του παρατηρώντας το ιστορικό του παίκτη και την κατάσταση του παιχνιδιού
  • Διάφοροι τρόποι για την κατανόηση και τον έλεγχο του περιβάλλοντος του παίκτη (GPS, κάμερα, QR Codes, χάρτη, ...)
  • Υποστήριξη για εικονικούς χαρακτήρες, δεξιότητες, εικονικά αντικείμενα, κρυμμένες τοποθεσίες, κλπ.

Το Rollick Game Studio, όπως και όλη πλατφόρμα, είναι αποτελέσματα του πιλοτικού έργου G4M (Games for Marketing) που χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα έξυπνης εξειδίκευσης της Περιφέρειας Κρήτης (RIS3CRETE). Ένα έργο που στοχεύει να διερευνήσει πως μπορούν τα διάχυτα παιχνίδια και παιχνιδοποίηση γενικά να χρησιμοποιηθούν από εταιρείες και άλλους οργανισμούς για λόγους μάρκετινγκ.

Υπάρχουν διάφορες δυνατότητες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τα παιχνίδια της Πλατφόρμας για αυτό το σκοπό. Από την κατεύθυνση απλά των παικτών σε συγκεκριμένα σημεία (π.χ. επιχειρήσεις), μέχρι τη δυνατότητα να δίνονται προσφορές ως ανταμοιβή για επιτεύγματα των παικτών στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού. Τα παιχνίδια μπορούν ακόμη και να δημιουργήσουν τη δική τους εικονική αγορά (virtual market) επιτρέποντας στους παίκτες να εμπορεύονται ή να εξαργυρώσουν τα αποκτήματά τους στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού (αποκτηθέντα αντικείμενα, δεξιότητες, κουπόνια προσφορών, κ.λπ.) και να «πληρώνονται» στο εικονικό νόμισμα του κάθε παιχνιδιού.